zaterdag 22 december 2012

7 deadly sins of beauty tag by Yasmine

Hee, ik ga vandaag voor jullie de 7 deadly sins of beauty tag doen. Niemand is volmaakt toch?


Hebzucht. Wat is je goedkoopste beautyproduct en wat je duurste?
Mijn goedkoopste product is mijn Essence lip pencil in de kleur 09 Nude Coral, hij lag bij de Kruidvat in de makeupsalebak voor 50 cent. Toch vind ik hem wel fijn. Mijn duurste zijn mijn Yves Rocher Luminelle oogchaduws, kijk bij mijn review voor de fotos. Deze oogschaduws kosten rond de 10 euro.


Woede. Met welke producten heb je een haat/liefde relatie?
 Met eyeliner, ik vind het prachtig maar ik kan het voor geen meter aanbrengen :$ hihi.


Gulzigheid. Wat zijn je lekkerste beautyproducten?
 Mijn favoriet is echt  mijn Yves Rocher lipgloss met mini shimmer en vanillegeur! Ik kan wel de hele dag aan dit product blijven ruiken! Verder ben ik in love met Yves Rocher, de andere producten die zij hebben zijn ook zalig!


Luiheid. Welke producten verwaarloos je uit luiheid?
Dat zijn toch echt wel blushes. Ik vind blush geweldig en een fijn product wat me best goed staat. Maar ik heb gewoon echt het lef niet om met blush naar school te gaan. Verder qua oogschaduw draag ik ook alleen maar lichte bruintinten. Maar in het weekend ga ik helemaal los hoowr XD!

 
Trots. Welke producten geven je het meeste zelfvertrouwen?
Ik denk mijn zwarte oogpotloodje, Yves Rocher lipglossje en, of course, mascara. Ik ben dol op gelinede (is dat een woord?) ogen, glanzende lippen en volle wimpers, Daar wordt ik echt helemaal blij van!

Lust. Wat vindt je het aantrekkelijkst aan het andere geslacht?
Mooie ogen. Echt van die prachtige ogen waarin je kunt verdwalen. Een stralende lach en een goed karakter vind ik ook heel aantrekkelijk!

Jaloezie. Welk beautyproduct zou je het liefst ontvangen als cadeau?
Het Urban Decay Naked 2 palette. Deze vind ik zooo mooi!
Dat was mijn tag, ik hoop dat julllie het leuk vonden!
xxx Brazzling Beauty,
Yasmine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten