maandag 28 januari 2013

Nivea Pure Cleansing wipes review

Hoi,
Wegens omstandigheden kon ik de afgelopen dagen niet bloggen, maar nu wel weer dus heb ik een review voor jullie! Van de Nivea Pure Cleansing wipes, lees gauw verder.

De verpakking
 
Als eerste ga ik met jullie kijken naar de verpakking. Het zit in een wit soort van zakje en heeft blauw met groene details. Ik vind de verpakking aan de buitenkant best simpel maar wel erg mooi.
Nog beter vind ik het model van de verpakking, er zit zo een flapje op dat je kunt hersluiten zodat de doekjes niet uitdrogen, handig!

Het product
Het doekje zelf is anders dan de standaard reinigingsdoekjes. Er zitten namelijk een soort van bobbeltjes op. Als je dit doekje op je gezicht gebruikt, geeft dat een soort scrubby effect. Best prettig!
Het doekje ruikt lekker maar niet heel sterk, het maakt mijn gezicht echt supergoed schoon, en haalt ook meteen mijn make up eraf, het is een soort van alles-in-een doekje.

Zonder alchohol, kleurstoffen, olie en parfum + vitamientjes
Er staat zonder alchohol, geur,olie en kleurstoffen. Ik geloof alles behalve dat er geen geur aan is toegevoegd, het ruikt namelijk echt wel ergens naar! Niet liegen Nivea! Er staat op de verpakking dat er ook verzorgende vitamines in zitten, mijn ervaring hiermee is wel erg goed.

Prijs
 Zoals jullie een klein beetje kunnen zien, kostte deze verpakking 1 euro bij de Jumbo, voor 25 doekjes. Deze kun je ook bij de kruidvat of DA halen.

Dus...
Ik vind deze doekjes erg fijn en ze maken mijn gezicht goed schoon. Wel een minpuntje is dat er wel een geurtje aan toegvoegd is, ook al staat er op de verpakking van niet.

Nou, ik hoop dat jullie deze review handig vonden!

xxx WeAllLoveBeauty,
Yasmine









Geen opmerkingen:

Een reactie posten