vrijdag 4 januari 2013

Tag: How mutch is my face worth

Heeey allemaal,
Vandaag heb ik weer eens een tag voor jullie want ik vond deze tag wel heel leuk!
Ik zag deze tag bij Vera van VeraCamilla.nl echt leuk.
En dit is een tag waarin ik mij opmaak zoals ik dagelijks doe met dezelfde producten.
Dan ga ik alle prijzen van de producten opzoeken tel ik die op en dan krijg je de uitslag van de tag!
Deze tag rekent de prijzen van de kwasten niet mee.



                                                         Dit is mijn dagelijkse look!
En dit zijn de producten die ik heb gebruikt. sorry dat deze foto scheef is maar ik kreeg hem niet meer goed:(

De Producten en de prijzen:

GOSH Natural touch foundation: 10,49 euro
Dr. Hauschka Melisse dagcreme: 20,50 euro
Catrice Alround concealer palette: 3,49 euro
Essence Fix & Matte Poeder: 3,49 euro
Dr. Hauschka Blush in 03: 16,95 euro
Essence Fantasia highliter in 01 Elf Yourself: 2,99 euro
Essence I <3 Stage Eyeshadow base: 2,49 euro
Cartice quattro in 040 Never Let Me Go!: 4,59
GOSH two in one lengthening mascara: 11,49 euro
Catrice Ultimate color lipstick in Pinker-Bell: 3,99 euro
Action lipgloss in New York Candy:1,59 euro

En de uitslag:
*tromgeroffel*
77, 47 euro!
dat vind ik best wel veel en dit is zonder kwasten!! wooow
niet gedacht!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
XXX
WeAllLoveBeauty,
Anne Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten