dinsdag 19 februari 2013

Review: Miss Sporty Lipsticks

Heey allemaal, 
Lang niet gezien hé?
Maar vandaag heb ik een review voor jullie van de Miss Sporty lipsticks.
Lees verder voor de review!


De verpakking


Ik vind de verpakking van de lipsticks vind ik echt super tof het is een donker blauwe shimmery huls die aan de boven kant iets dunner worden en dan weet wat breeder uitlopen. Echt heel mooi!


Het product


De lipstick zelf is heel creamy en gepigmenteerd ik heb de kleuren 059 I-poke en 050 Rosy cheeks.
I-poke is een beetje een oranje nude kleur en Rosy cheeks is een oud roze shimmery kleur.


De Swatches


 Full-face links: 059 I-poke en links 050 Rosy cheeks



Op  mijn hand: Links: I-poke en rechts:n Rosy cheeks.

De lipsticks kosten: 2,49 euro en dat vind ik echt geen geld voor hoe goed ze zijn.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
XXX
Anne Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten