maandag 11 februari 2013

Wishlist H&M

 
Hoi allemaal, ik heb vandaag een wishlist van de H&M voor jullie, lees snel verder.

Dit zijn de dingen die ik superleuk/handig vind:



 


Als eerste deze superleuke blouse. Hij heeft een strik voor en is transparant, hij kost 14,95.


 


Dan deze top, mijn andere zwarte top is te klein en hij past ook leuk onder de blouse hierboven. Deze kost 4,95.
Volgensmij ben ik besmet met het zwartvirus, want ook dit artikel is zwart. Ik heb er al eentje, maar ik draag hem graag en hij is goed te combineren. Ik wil er dus nog wel een. De prijs is 4,95.
Nog een zwart item, I know. Ik heb blazers in alle kleuren van de regenboog, maar geen zwarte. En deze is toch wel errug leuk met die strikjes binnenin. Hij kost 19,95.
 Toen ik deze zag, riep hij meteen mijn naam. Hoe leuk! Een top met driekwart mouwtjes en een vette print. Deze kost 14,95.


 


 En dan, last but not least, deze jeans blouse. Ik wil er al superlang een en deze vind ik echt superleuk. Het is een zogenaamde 'overhemd blouse' in het licht denim. Ik ben er echt helemaal verliefd op! Hij kost 24,95.

Dit was mijn wishlist van de H&M. De Hennes heeft weer leuke dingetjes dit voorjaar! Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

xxx WeAllLoveBeauty,
Yasmine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten