woensdag 3 april 2013

5 Tips voor stralend haar

Hoi, in dit artikel behandel ik het haar. Wil jij mooi en stralend haar? Lees dan meer voor de 5 Ultimate Hair Tips!


Tip 1. Ga regelmatig naar de kapper.
Een goede raad is om regelmatig naar de kapper te gaan. Even je dode puntjes eruit laten knippen. Hiervan groeit je haar sneller, en, als het goed is, is het heel ontspannend. Je krijgt meestal ook meteen goede tips over hoe je jouw haar het beste kunt behandelen.

Tip 2. Was je haar niet te vaak.
 

 Het te vaak wassen van je haar kan je haar uitdrogen of zelfs beschadigen. Ook zorgt het ervoor dat je haar heel snel vet wordt. Wees dus lief voor je haar en was het maximaal eens in de twee of drie dagen, je zult zien dat het daar erg van opknapt!
 
 

Tip 3. Gebruik crèmespoeling.
 
Ik heb zelf erg veel last van droog en beschadigd haar. Voor mij gold: Crèmespoeling is the answer! Ik heb hier erg veel aan gehad. Crèmespoeling geeft droog haar net dat beetje missende voeding en er zijn heel veel crèmespoelingen gebaseerd op haartype en haarkleur. Zo vind je altijd de spoeling die bij jou past. Ik vind vooral de crèmespoelingen van Andrelon erg fijn.
 
Tip 4. Gebruik niet te vaak een tang op je haar en gebruik serums als je dat wel doet.
Een hittetang kan je haar echt verpesten. Het verbrandt je haar als het ware en daarom is het heel belangrijk een goed serum te gebruiken. Je kunt deze vinden in bijna iedere drogisterij en online. Ikzelf vind die van L'Oréal Paris erg fijn.
 
Tip 5. Gebruik een borstel die past bij jouw haartype
Dan alweer de laatste tip en dat is een haarborstel gebruiken die past bij jouw haartype. Nu zal je wel denken; Wat heeft een borstel nou te maken met de conditie van je haar? Nou ik kan je vertellen, veel, erg veel zelfs. Bij de verkeerde borstel zul je merken dat je haar statisch, klitterig en beschadigd raakt. Daarom is het het beste voor krullebollen om een borstel met wijd verspreide ´haren´ en kopjes op de stangetjes te gebruiken (dus als de borstel hierboven of misschien zelfs nog iets verder uit elkaar) en de mensen met stijl haar een borstel met dunne, dicht op elkaar staande haartjes.
 
Ik hoop dat jullie dit artikel handig vonden!
 
xxx WeAllLoveBeauty,
Yasmine
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten