maandag 3 juni 2013

Review: Gosh Volume Lip Shine

 
Hoi allemaal, laatst liep ik even het kruidvat binnen om te kijken voor een nieuwe mooie roze lipgloss. Ik zag dat de make up van gosh in de aanbieding was en vond deze erg mooi. Ik kwam, ik zag en ik nam deze beauty mee de winkel uit. Ik doe de review nu net iets anders, met feel fotos en wat minder uitleg. Laat weten in de comments of jullie het zo fijner vinden.

 


 Pretty verpakking!
 Er zit een handige plastic verpakking omheen zoda je zeker weet dat hij nog niet is gebruikt.
 Ik heb kleur 03 Tea Rose
 Er zit helaas maar 4 ml in. Dit is erg weinig voor een lipgloss, minpntje

Hier kun je de kleur wat beter zien want op de fotos lijkt hij veel knallender.
 Fijne applicator, hij ziet er erg luxe uit.
 De swatch op mijn hand, hij lijkt hier donkerder dan hij in het echt is. De textuur is een beetje plakkerig en de lipgloss bevat veel pigment. Ook ruikt hij absolutely de-light-ful ( ik zit al een beetje in het sfeertje van mijn FCE examens van volgende week).
Ik vind persoonlijk dat deze lipgloss erg mooi is! Lekker gepigmenteerd maar niet opvallend. Gewoon everyday dragen dus.

Er is alleen een probleempje, ik had hem laatst op en had in de twee uur dat ik hem op had echt niets gegeten of gedronken, en alsnog was hij er na een uurtje al helemaal af. Verdwenen. Foetsie. De houdbaarheid is dus slechts een uurtje.

Kortom een leuke lipgloss met veel pigment en aangename geur en textuur. Hij is best prijzig (9,49 euro) en de houdbaarheid is gewoon echt slecht. Ik vind alles aan deze lipgloss goed, behalve de houdbaarheid. Het is dus geen goede prijs/kwaliteit verhouding en zou hem dus niet aanraden omdat je soortgelijke lipglossjes voor veel minder geld kunt kopen.

xxx Yasmine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten