vrijdag 23 november 2012

Nail Art Herfst Nails

Heey Allemaal,
Vandaag heb ik een nail art tutorial voor jullie.
Veel lees plezier!

Stap 1: Plak wat plakband schuin over je nagel.
Stap 2: Lak over de tape heen een schuine tip met een bruin kleurtje.
Stap 3: Zet met een grote dotting tool stipjes langs de rand van je schuine tip.
Stap 4: Doe een mooie goud-bruine flakie over je nail art design.

Dit is het resultaat van de nail art het is erg simpel om te maken maar het ziet er super cute uit
Materialen: O.P.I. Natural nail base coat
                   Catrice UpperWILDside lakje in Urban outrider ( bruin )
                   Catrice Absolutely Chinchilly ( grijs )
                   Essence Gold fever
                   Doosje om de grijze nagellak op te doen
                   Dotting tool of wat ik heb gedaan gewoon een knop speld in een potloot prikken

!!!!: Ik ben vergeten een foto te maken dat ik de base coat op doe, maar doe ALTIJD base coat op om te voorkomen dat je nagels verkleuren.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden
XXX
Brazzling Beauty,
Anne Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten