dinsdag 20 november 2012

Shoplog

Heeey, vandaag heb ik mijn favorieten van de afgelopen tijd voor jullie, veel lees plezier.


Als eerste dit oogschaduw palletje van Catrice, het palletje heet Never Let Me Go! en bevat prachtige kleur tinten waarmee je verschillende looks kan maken, van een subtiele smokey eye tot een heftige feest look.
Dan de Catrice Duo Definig Blush in Raspberry Ice Cream. Hij is heel mooi gepigmenteerd en brengt ook een subtiele glow aan op je gezicht. Hij bestaat uit echt een raspberry kleurtje en een iets lichter kleurtje met iets meer shimmer.

Dit nagellakje ook weer van Catrice komt uit de UpperWILDside collectie en heet Urban Outrider. Hij is heel mooi bruin met kleine bronze shimmers en dekt in 2 laagjes.

Dan deze GOSH Natural Touch foundation in de kleur Golden. hij is heel prettig in gebruik en dekt prima maar het is niet zo dat mijn gezicht helemaal vol geplamuurd zit, verder bevat hij SPF 8 en Sweet Almod Oil.


Deze Get BIG! Lashes Mascara in de uitvoering Volume Boost is echt geweldig! Hij maakt je wimpers  lang, separeert ze goed en maken je wimpers veel dikker.


Als laatste, de fix & matte! poeder van Essence. Dit is een losse transparante poeder zodat je geen problemen krijgt met o jeej deze poeder is veeeel te donker of zo. Hij doet zijn werk geweldig en maakt mij huid mooi mat.

Dat waren mijn favorieten van de afgelopen tijd,
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
XXX
Brazzling Beauty,
Anne Sofie
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten