zaterdag 12 januari 2013

Etos Diamond shine lipgloss review

Hee allemaal, sorry dat ik donderdag niets plaatste (toen was het mijn beurt) maar ik had het megadruk. Ik heb aankomende week 3 repetities en 3 grote projecten die ik moet inleveren dus daar heb ik veel werk aan. Maar ja dus mijn excuses, waarom Anne Sofie woensdag en vrijdag niets had geplaatst I don´t know. Maar genoeg gekletst, laten we beginnen met de review!


Ik heb sinds kort een nieuwe favoriete lipgloss, namelijk de Etos Diamond shine lipgloss. Ik vond hem weer ergens in een toilettas en deed hem voor de grap een keertje op. Maar toen kwam ik er achter dat deze lipgloss nog veel mooier is dan mijn Yves Rocher lipgloss! Ik blijf mijn YR lipgloss nog steeds een van mijn favorieten vinden, maar als ik zou moeten kiezen, kies ik 100 procent voor die van de Etos!

De verpakking
Het is echt een prachtige lipgloss, in een potje. Het is een doorzichtig potje met zwart dekseltje. Hij sluit echt goed en gaat makkelijk open. Ik vind de verpakking erg mooi!
 
Ik weet niet of hij nog te krijgen is, maar hij is nog wel te vinden op marktplaats en blogsales. Sorry dat ik een product review dat niet eens meer verkrijgbaar is maar het is gewoon echt een favoriet en ik wil het met jullie delen.
 
Prijs
De lipgloss kost(te) 3 euro 99. Dat is dus een normale prijs.
 
Het product
Nu het product, zoals jullie kunnen zien is de lipgloss heel erg goed gepigmenteerd. Dat valt me nog best mee voor een transparante lipgloss! Hij bevat heeeeeel veel kleine shimmertjes. Echt prachtig. Vooral op de swatch kun je dit erg goed zien. Zoals je kunt zien op mijn lippen plakt hij wel een beetje, maar het is niet storend ofzo. Hij is erg zacht en voedend en als de lipgloss van je lippen af is hebben *surprise!* je lippen opeens ontzettend veel pigment! Ik vind het een fijn product.
 
Hoe lang blijft hij zitten?
Het ligt er echt aan wat je met je lipgloss doet, als je een heel diner gaat houden blijft je lipgloss er maar 2 uurtjes op zitten. Maar als je gewoon naar school gaat bijvoorbeeld wel de hele dag. Ik heb dat laatste en daarom vind ik dat hij goed blijft zitten, dit komt ook doordat hij een beetje bouncy en een beetje plakkerig is.
 
Eindcijfer
Kortom ik vind deze lipgloss fantastisch en ik geef hem een 9!
 
Ik hoop dat jullie deze review leuk vonden! Doe ook allemaal nog even mee aan de winactie!
 
xxx WeAllLoveBeauty,
Yasmine 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten