woensdag 27 februari 2013

MAX Action 18 kleuren oogschaduw palette review

Hoi allemaal, vandaag de beloofde review van het Action 18 color eyeshadow palette. In de shoplog hebben jullie deze ook al kunnen zien en nu ga ik deze voor jullie reviewen.

De verpakking
Nou, als eerste gaan we kijken naar de verpakking. Zoals jullie wel kunnen zien is de verpakking vrij basic. De verpakkingen van de Action make up zijn wel erg verbeterd moet ik zeggen. Een leuk detail is dat de voorkant mat is en de achterkant glanzend, goed gedaan hoor!

Maar er is een nadeel, en daarbij ook meteen een tip die ik jullie geef. Het doosje zit GEOPEND in de verpakking, die bestaat uit een dun laagje plastic. Ja, jullie voelen het al aankomen. De oogschaduws zijn zacht, dus een keer met je vinger erin en je oogschaduw is geruineerd. Daarom mijn tip: zoek een doosje met nog hele oogschaduws en doe, meteen als je het gekocht hebt, het doosje DICHT, zo blijven de oogschaduws beschermd. Dit is btw ook de reden dat ik de verpakking niet meer heb.

De ingredienten


 

Hierboven de lijst met ingredienten. Alles is best oke, behalve dat er veel talk in zit. Ook zit er 1 soort parbabeen in en het kan C nummers bevatten. Het viel me eigenlijk nog best mee, en ik heb een gevoelige huid maar kon hier wel tegen. Gelukkig maar. O, en ik vergeet nog iets heel belangrijks, MAX make up producten zijn dierproefvrij.

De kleuren
Nu verder naar de kleuren, hier boven zie je de oogschaduws. Sorry voor de vingerafdruk in de 4de  kleur in de onderste rij, maar dat kwam dus door dat gedoe. Ze zeggen dat het palette nude is maar er zitten alleen maar shimmery kleuren in. Sommge kleuren zijn dus helemaal niet nude!

Het product
Het product zelf. Zoals je wel kunt zien op de foto zijn de oogschaduws erg zacht. Maar geeft dat ook resultaat voor de pigmentatie? That´s the question haha.
 
De swatches
En dan nu , waar iedereen op heeft gewacht, de swatches. Ik heb de foto even groot gemaakt zodat je het goed kunt zien. Zoals je ziet heeft dit palette supergoede pigmentatie! En kijk die zwart en wit, ze zijn echt vol van kleur! Wow! Er is eigenlijk maar 1 kleur die ik, ookal had ik hem erg dik geswatcht, alleen maar roze glittertjes afgeeft. Dat is de derde kleur in de bovenste rij. Maar dit vind ik eigenlijk stiekem niet zo erg, want ik gebruik hem nu om matte kleuren shimmery te maken! Action I love you.
 
Prijs
En dan. last but not least, de prijs. Dit palette kostte serieus maar 1 EURO 49! Echt supergoedkoop dus.
 
Nou ik hoop dat jullie deze review leuk vonden. Ik raad dit palette zeker aan.
 
xxx WeAllLoveBeauty,
Yasmine

2 opmerkingen: