zaterdag 2 maart 2013

Fashion Trend: Voorjaar 2013















Hoi allemaal ik heb vandaag weer eens een fashion artikel, ik ga jullie namelijk de fashion trends van deze lente laten zien.Houd je vast voor een uitspatting van luchtige blousjes en felle kleuren! En natuurlijk gezellige printjes.

De eerste trend is broeken met kleurrijke prints. Bloemetjes, Aztek, Kruisjes, Vlekjes, Polkadots, Hartjes, noem maar op. Ikzelf ben hier een grote fan van, enne nu het toch mode wordt, moet ik er binnenkort ook misschien maar eentje aanschaffen...

Nog iets dat helemaal hip is zijn luchtige blousjes en see-trough shirtjes. En dan vooral in het zwart, koraal en mintgroen, oftewel de pastel en sorbetkleuren.Ik ben hier echt gek op en vind dit een van de leukste trends van dit voorjaar. Dat eerste blousje heb ik maar dan in het zwart.
Een erg opvallende trend is de oversized shirts en rokken. De oversized truien maken nu plaats voor oversized shirts in zomerse pastelkleurtjes. De rokken zijn wijd en vormen een soort koepeltje om je heupen en benen. Hierdoor lijkt je lichaam slanker.
Wat nog steeds helemaal in de mode is zijn kant en studs. Studs zijn al best lang in de mode en zijn echt niet meer weg te denken in het modewereldje. En tsja, kant,uhh... het is gewoon zooo mooi. Love it!!!
Een trend die jullie misschien ook al wel hebben gezien is het combineren van kleuren als wit, zwart, grijs en beige met een neon kleur. Dit vind ik persoonlijk echt prachtig staan,en dan vooral die combinatie van koraal met beige. Wow!
En dan, als laatste worden metallic kleuren weer helemaal hot, voor zowel mannen als vrouwen (zie je het al voor je, allemaal mannen in paarse metallic jassen? haha). Ik vind deze trend best apart, jammergenoeg is mijn metallic paarse jas, waarmee ik toen ik hem nog had voor schut liep, te klein.

Dat zijn de meest opvallende trends van dit jaar, verder wordt zwart-wit weer helemaal in en ook summer knits. Summer knits zijn opengebreide truien.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
xxxWeAllLoveBeauty,
Yasmine
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten