dinsdag 26 maart 2013

Tribal nails foto tutorial!

Heey allemaal,
Vandaag mijn eerste gast blogpost en ik ga een tribal nagel tutorial voor jullie maken!
Enjoy!

Begin met een base coat! Anders kan je nagel slap worden of zelfs verkleuren.

Eerst lak je je nagel wit ik gebruikte 2 laagjes koh pearly white.
 Pak je stripers erbij deze zijn van de action. de kleuren die ik gebruikte: van links naar rechts: sky blue, neon yellow, lime green, magenta, lilac, black en white.
 Teken eerst een paar horizontale strepen over je nagel, zowel dikke strepen als dunne strepen.
Vul daarna je kunstwerk aan strepen in met driehoekjes, stipjes, streepjes, vierkantjes of nog meer gekleurde streepjes.
Tip: Als je een foutje hebt gemaakt gebruik je de witte striper om het foutje te corrigeren.

Ik hoop da jullie het leuk vonden!
Laat jou idee voor een volgend artikel achter in de comments!
XXX Anne Sofie

1 opmerking: