zondag 24 maart 2013

Stom nieuws :( :( :( :(

Heey allemaal,
Jullie merken allemaal dat ik steeds minder schrijf op WeAllLoveBeauty.
Dat komt doordat het best wel slecht met mij gaat, mijn cijfers gaan flink omlaag, steeds vaker ruzie met leeraren, mijn ouders, mijn zusjes en vrienden.
Veel huiswer en weinig tijd voor mezelf.
Dus ook weinig tijd om te bloggen. Ik wil niet stoppen met bloggen.
Maar Yasmine kwam met een geweldig idee!
Ik ga gast bloggen! Ik wil dolgraag fulltime bloggen maar ik heb gewoon geen tijd ervoor.
Je kan nu van mij eens in de twee weken op dinsdag een artikel verwachten.
Laat aub in de comments achter wat voor artikel je van mij zou willen zien!
Ik begin deze dinsdag!

Groetjes,
Anne Sofie

2 opmerkingen:

  1. Waarom stop je niet gewoon met bloggen? Yasmine schrijft veel leuker (en leukere dingen) en eigenlijk ben jij gewoon te jong voor een blog!
    Met jou verliest jullie blog alleen maar bezoekers!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh gelukkig is het alleen yasmine's blog maar kan je ook stoppen met gast bloggen?

    BeantwoordenVerwijderen