zaterdag 23 maart 2013

Catrice Absolute Eye colour review

Hoi, Catrice heeft weer een nieuw Absolute Eye Color paletje uitgebracht en ik dacht het is misschien leuk om die te reviewen.De beloftes van Catrice zijn:
Oogschaduw in langhoudende trendkleuren met optimaal pigment. De zijdezachte, gladde textuur is makkelijk om aan te brengen. Voor verfrissende highlights en expressieve ogen. Kan in elke gewenste combinatie worden gebruikt.  Lees verder of dit paletje deze beloftes nakomt.

De verpakking is simpel, maar mooi. Met doorzichtig plastic en zwarte letters. En kijk al die kleuren! *kwijl kwijl*. Ik vind het erg leuk van Catrice dat ze er ook een pop of colour bij hebben gedaan, zo laten ze je ook kennis maken met de felle kleurtjes.
Met open deksel, zo komen de kleuren beter over.
Kleur 090, Before Or After Eight? Leuke naam! Zoals je ziet zit er in totaal 8 gram in het paletje. Dat is opzich best veel. Dit paletje is 2 jaar houdbaar.
De swatches. Zoals je ziet is het pigment redelijk, ik zeg redelijk omdat ik er 3 keer overheen ben gegaan. Bij de donkerste kleur was het zo dat hij erg kruimelde en heel snel weg te vegen was, jammer! Maar de twee lichtere bruine en de blauwe kleur zijn wel heel prettig.

De oogschaduws voelen inderdaad erg zacht aan en hebben weinig fallout(behalve de donkerste) en zijn makkelijk te blenden. Ze blijven goed zitten maar je hebt er wel echt een oogschaduwbasis voor nodig.

Ik vind dat Catrice haar beloftes aardig nakomt en zou dit paletje zeker aanraden. De donkerste kleur is alleen wel een beetje kruimelig en geeft wat fallout.  De oogschaduws zijn voor de rest goed gepigmenteerd en ook erg goed op te bouwen. Dit palletje kost 4 euro 59 bij het Kruidvat.

Ik hoop dat jullie deze review nuttig vonden!

xxx WeAllLoveBeauty,
Yasmine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten