dinsdag 19 maart 2013

Catrice camouflage cream review


 
Hoi, je kent het wel. S´ochtends je uren (ongeveer dan hea) zitten te ergeren voor de spiegel om je niet egale huid. Maar dat is nu voorbij! Volgens Catrice. Vandaag review ik voor jullie de Catrice Camouflage Cream, laten we kijken of Catrice haar beloftes waarmaakt.

De verpakking

De verpakking vind ik erg leuk. Het product zit in een zwart potje met een doorzichtige deksel met in zwarte letters Catrice Camouflage Cream erop. Veel vinden concealers in een potje onhygienisch en vinden het niet handig, maar ik wel omdat ik het zo lekker met mijn vingers kan aanbrengen. Het potje sluit ook goed.

                        
Ik heb de kleur 030 Rosy Beige, dit is de donkerste kleur. Deze concealer is dus alleen geschikt voor bleekscheetjes haha. Er zit 3 gram in het potje.

Het product

Ik denk dat bovenstaande plaatjes wel genoeg zeggen. Ik heb een hele donkere moedervlek op mijn hand en die is met een heeel klein beetje concealer gewoon verdwenen! Hij dekt erg goed dus en in het potje is hij eerst hard, maar als je er met je vinger in gaat wordt het echt een creamy concealer. Ook verergert hij mijn puistjes niet en je voelt hem niet zitten.
Het is ook een erg zuinige concealer want zo zag hij eruit na 4 dagen elke dag gebruik.
Prijs
Deze concealer kost serieus maar 3 euro! Hij is te krijgen bij Kruidvat en Trekpleister.

Kortom, na MissLipgloss en Madam Lotte ben ook ik overstag. Wat is dit een goede concealer zeg!

xxxWeAllLoveBeauty,
Yasmine












Geen opmerkingen:

Een reactie posten