zondag 17 maart 2013

Lekkere blenderrecepten. (ook prettig voor mensen met een nieuwe beugel)

Heey allemaal,
Ik heb maandag een nieuwe beugel gehad, ik had altijd al slotjes boven maar nu heb ik ook slotjes onder en ik kan er echt niks vasts mee eten dus dat betekende opzoek naar lekkere blender recepten!

Om mee te beginnen: als je niks vasts kan eten kan je ook geen brood mee nemen naar school... dus wat nu!!!
Dit is DE oplossing: kupjes met vla of yogurt mee naar school, maar je kan natuurlijk ook kleine flesjes smoothies mee nemen!


En voor thuis dan, de lekere trek, het ontbijt, de lunch, het avond eten?
Nou ik zou zeggen rij met je moeder naar de Albert Heijn en haal lekkere vloeibare dingen voor de afwisseling! Zoals: Baby voedsel (ja klinkt raar maar werkt echt! het is lekker zacht  en de meeste soorten zijn nog lekker ook!), smoothies, yogurt, vla, heeel veel fruit (fruit? ik kan helemaal niet kauwen! Nee je maakt er gewoon smoothies van!) en andere lekkere dingen!

Mijn favorieten smoothie recepten:
(Alle recepten voor 1 glas)

Appelkaneel zoetje:
1 Appel zonder klokhuis en schil, in partjes gesneden.
1 banaan in grote stukken gesneden.
100 ml yogurt
Een snufje kaneel

Doe alles in de blender en blend alles in elkaar doe het in een glas en je bent klaar!

Just doing easy:
1 Appel zonder klokhuis en schil, in partjes gesneden.
1 Banaan in grove stukken.
100 ml Yogurt

Alles in de blender doen en weer in een glas gieten en je bent klaar!

En nu mijn favo blender recepten voor de wat stevigere trek:
(alles voor 1 persoon)

Quick Gazpacho:
1/4 Komkommer zonder schil in grove stukken
2 tomaten gesneden in partjes
1 snoep paprika ontdaan van pitten en in partjes gesneden.
een klein stukje knoflook

Doe weer alles in de blender doe er nog wat van de ingredienten bij om de smaak wat te versterken, schenk het mengsel in een kom en eten eh.... ik bedoel drinken maar!!

XxxWeAllLoveBeauty,
Anne Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten