dinsdag 30 april 2013

Swatches nagellak Essence en Catrice

Heeey mensen,
Sorry dat ik vorige week dinsdag niks geplaatst had maar dat kwam omdat mijn youtube het filmpje niet wou uploaden dus die komt volgende week :)
Maar ik heb vandaag wel swatches van 4 nagellakjes van Essence en Catrice.
Enjoy!




Laten we beginnen met Essence. Van links naar rechts: 146 That's what i mint! en 109 off to miami!
Ik vind deze lakjes heel mooi en ze lakken erg fijn. Ook vind ik de verpakking erg leuk en schattig. 
Ze dekken goed met 2 laagjes, drogen vrij snel en blijven 2 dagen chiploos zitten.
Plus punten: 
Zijn goedkoop
Zijn gewoon bij Kruidvat te koop 
Ze dekken in 2 laagjes 
Ze drogen vrij snel
De verpakking ziet er erg cute en niet goedkoop uit.

Minpunten:
Er zitten na 2 dagen al chips in

De Essence nagellakjes zijn voor 1,69 euro bij de Kruidvat te koop

  
109 off to maiami! is een zacht koraal roze kleurtje.
2 laagjes 

 146 that's what i mint! is een schattig milky mint blauw lakje.
 2 laagjes

En dan kan Catrice toch niet achterblijven. Van links naar rechts: 35 petrolpolitan  en 26 raspberryfields forever . Ook deze lakjes vind ik erg fijn en ze lakken nog fijner dan de oude catrice lakjes. Wel moet ik zeggen dat da kwastjes er een beetje op achteruit zijn gegaan. De verpakking vind ik heel mooi en classic met de zwarte dop en in zwarte letters Catrice cosmetics erop. De lakjes dekken in 2 laagjes en drogen super snel! ik lak mijn ene hand dan de andere en de ene is alweer droog! 
Wel chippen ze al na 2 dagen :(
Pluspunten:
Zijn fijner dan oude Catrice lakjes 
Mooie verpakking 
Dekken in 2 laagjes 
Drogen snel 
Goedkoop
Gewoon bij Kruidvat te koop
Minpunten:
Het kwastje is wat minder dan bij de vorige Catrice lakken
Chips zij er al na 2 dagen.

De Catrice nagellakjes zijn voor 2,99 euro bij de Kruidvat te koop


 26 raspberryfields forever is een mooi fel framboos kleurtje.
2 laagjes 

35 petrolpolitan is een leger groen met een tikje turquoise. En natuurlijk zitten er ook zilveren, licht blauwen, paarsen en turqoisen glittertjes in.
2 laagjes

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
XXX Anne Sofie

3 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Omdat ik ook gewoon bij deze blog hoor

      Verwijderen
    2. Ik weet niet hoor, maar Anne Sofie is anders wel veel bazer dan jij bent met die stoere reacties van je -_-. Echt als je Anne Sofie niet leuk vind, lees haar stukjes dan niet, en ga al helemaal niet zo bitch de hele tijd reageren.

      Verwijderen