maandag 29 april 2013

Stash flash Catrice


Hallo iedereen, daar ben ik weer. Afgelopen dagen waren druk druk druk. Maar nu weer een artikel voor jullie hierin laat ik mijn Catrice stash zien.

 
 Als eerste heb ik drie kwasten van Catrice. Een oogschaduw kwast, een blush kwast en een poederkwast. Blijkbaar vond ik de blushkwast niet fotogeniek genoeg om op de foto te zetten want hij staat er niet op. (Oops!)
Dan de camouflage cream en photo finish foundation. Deze zijn erg fijn!
Dan deze nagellakjes (Uit de oude collectie!!! Over de nieuwe heb ik gehoord en gelezen dat ze BAGGER zijn. Jammer want dit zijn toch echt wel een paar van mijn lievelingslakjes.). Het zijn de kleuren *pakt flesjes erbij*, 870 Copper Cabbana, 810 Acid/DC, 190 Wrapped Around My Finger en 420 Dirty Berry. Sorry voor de sticker op de laatste maar ik kreeg hem er echt niet meer af haha.
Drie mono's; 490 Vanessa's Paradise, 460 John Lemon en 480 Kiwi Wonder.
Absolute Eye Colour Quattro 090 Before or After Eight? Deze gebruik ik heel vaak.

Van boven naar beneden: Defining Duo Blush 040 Chocolate Cream, Lip Apeal lipgloss 140 Juri is GAGArin (ik blijf dit de meest belachelijke lipgloss naam ever vinden) en dan als laatste uit mijn Catrice stash het Precision Eye Pencil in 090 Gold me Tight!
 
Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Ik besef me nu echter wel dat ik heel veel producten heb die op "90" eindigen, dit kan geen toeval zijn haha.
 
xxxYasmine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten