woensdag 24 april 2013

Nieuwe Lay-out!

Hoi, ik was het roze een beetje zat en om de trends te volgen heb ik mijn blog in een nieuw mintgroen jasje gestoken. Ik vind het best leuk geworden! Ook de banner heb ik veranderd want ik vond hem stiekem toch wel een beetje lelijk °-°. Zeg even wat jullie ervan vinden! Waarom Anne trouwens gister geen artikel heeft geplaatst, I don´t know. Maar ze zal er vast een reden voor hebben, dus heb respect :). Ik ga trouwens morgen naar The Little Mermaid samen met mijn nicht. Je kunt dus een party look verwachten.

Doei xxxjes Yasmine.

5 opmerkingen:

  1. Gewoon Anne sofie verbannen op je site ze is slecht en kinderachtig

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als jij mij kinderachtig vind I DONT CARE!!! Ik geloof in mezelf en mijn kansen voor de toekomst. I DONT CARE WHAT OTHER PEOPLE THINK!!! ik ben gewoon mezelf en als ik dan wat jonger ben BOEIUH! ik doe wat ik leuk vind en als het jou niet aanstaat hoe ik dat doe mag je gewoon lekker je bek dicht houden want het maakt mij niet uit wat andere mensen zeggen ik blijf gewoon mezelf.

      Verwijderen
  2. WOW JE BLOG IS ECHT MOOI JE BENT ECHT CREATIEF!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op mijn blog is te zien hoe een creatief en leuk plaatje yasmine voor mij heeft gemaakt! NOGMAALS DANKJE YAS!

    BeantwoordenVerwijderen