zondag 9 juni 2013

Dokter Van Der Hoog Moisturizing Boost Crazy Cupcake masker review.


Hoi, het zonnetje schijnt, de lucht is blauw, ik gebruik het cupcake masker van Van Der Hoog, en mijn huid is wauw! Benieuwd naar het cupcake masker van Van Den Hoog? Lees gauw verder voor de review!

Ik vind de verpakking erg leuk! Heel vrolijk en de cupcakes linksbovenin wanen je al helemaal in cupcakeworld! Het is een gouden metallic verpakking met in blauwe letters Crazy Cupcake, mooi!
 
 Dit vind ik superleuk bedacht! 1 pour vous....
... en 1 pour votre amie.
 
Sweet, sweet Sunday! Er zitten dingen in als  amandel- en maiskiemolie, ook vanille extract en kersen extract. Heerlijk voedend dus, en ookal zit ik onder de onzuiverheden, mijn huid is wel erg droog. Dat wordt een lekkernij voor je huid!

Voor het masker, na het natmaken van de huid.
Het is zo n creme substantie die niet opdroogt. En, wat ruik ik? Hmmm. Jep, dat zijn vanillecupcakes als ze net uit de oven komen.
 
Met het masker op, je moet dit 15 tot 20 minuten laten zitten. Je voelt vanzelf wanneer hij eraf moet want dan gaat de huid een beetje trekken. Het is een tintelend masker en dat vind ik persoonlijk erg fijn want zo weet ik zeker dat er wat met mijn huid gebeurt.

Et voila! Het resultaat, need I say more? Mijn huid voelt zacht en gehydrateerd en mijn onzuiverheden zijn een stuk minder, ook glanst mijn huid mooi. Wel is mijn huid een beetje rood, dit zie je op de tweede foto erg goed. Ik ben superenthousiast.

En het leuke is, dat de geur de dag daarna nog blijft hangen, zo ruik je gezicht de rest van de dag nog lekker naar cupcakes!

Dit masker(s) kost(en) 1,69dit is goedkoper dan de normale Van Der Hoog maskers(2,23). In deze versie zit ook nog is 2 keer 8ml, dus 16ml en in de ``normale`` maar 10ml. Deze zijn dus ook nog eens goedkoper. Ze zijn verkrijgbaar in de geuren Crazy Cupcake, Bubble Gum, Tequila en er is er ook eentje met glitters in het masker! Ik ga dit masker zeker nog even inslaan want volgens mij is het een limited edition voor de zomer, helaas.

xxx WeAllLoveBeauty,
Yasmine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten