vrijdag 14 juni 2013

HEMA Holographic nail polish review

Hoihoi, ik liep laatst even de HEMA binnen en nam een bordeauxrood holografisch lakje mee. Ik was zo enthousiast dat ik ook nog graag de koperkleurige wilde, helaas was deze er niet meer. Ik zag ook een groene en bedacht me dat ik nog helemaal niet veel groene nagellak had, dus ook die nam ik mee.

Zo ziet de verpakking eruit, ik heb er wat hologlitter overheen gedaan voor een leuk effect. Ik vind de verpakkingen typisch Hema , vierkant met een zwarte dop. Wel vind ik ze geen cheapass uitstraling hebben.
Er zit 11 ml in een flesje.

De swatches:

 Links zonder flits en rechts met flits, zoals je kunt zien is hij erg mooi holografisch. Je ziet het eigenlijk niet zo goed vanwege het slechte licht, maar in mooi zonlicht is hij nog veel holografischer. Rechts is natuurlijk met flits en daar is het al wat beter te zien. Deze dekt al in 1 laagje! En nog een pluspunt van deze lakjes: ze drogeen supersnel! Als ik de laatste nagel heb gelakt, is de eerste al droog.

 Dit lakje had eigenlijk een beetje voorsprong omdat het zonnetje scheen. Maar eigenlijk is de bordeaux nog net iets holografischer. Dit lakje dekt in twee laagjes. Wel vind ik hem echt prachtig mooi.

Kortom, een stel prachtige lakjes die goed dekken en subtiel holografisch zijn. Ze blijven lang zitten (4 dagen op mijn slappe nagels) °, gaan er makkelijk weer af met nailpolish remover. Ze kosten 4,50, een mooi prijsje voor zulke goede nagellak. Ik raad ze zeker aan en ga ook de andere kleuren denk ik wel aanschaffen.

xxx Yasmine

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten