zondag 16 juni 2013

FOTD, -Vivid Ocean


Hoi, weer eens een FOTD voor jullie! Het is een heel erg zomerse look met de kleuren van koraal en het helblauwe water van de oceaan. Ik voel Summer vibes!

Een subtiele maar toch kleurijke look.
 
Close up van mijn ogen, zoals je kunt zien heb ik blauw op mijn ooglid aangebracht en roze/koraal in mijn crease. Geen highlighter want ik wilde de look draagbaar houden.
 
 
De producten die ik heb gebruikt: Essence oogschaduw in It s up to you! Catrice oogschaduw Vanessa s Paradise. Gosh volume shine in Tea Rose. Hema Extreme Volume mascara. Essence Stays No Matter What Eyeliner Pen (poehpoeh wat een naam). Essence I <3 Stage Eyeshadow Base. Hema Soft Finish Foundation.
 
 
Ik hoop dat jullie deze look leuk vinden!
xxx WeAllLoveBeauty,
Yasmine 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten