dinsdag 18 juni 2013

How to Wear: De Bandana

Hoi iedereen, de bandana is de laatste tijd helemaal hip. Bandanas zijn lange lappen dichtgenaaide stof, met ijzerdraad erin. Ik vond het erg lastig om hem leuk te dragen, dus heb research gedaan. Lees verder voor inspiratie om een bandana te dragen!

Ik heb een leuke bandana met floral print, hij komt van de Action. Hieronder een overzichtje van 6 verschillende manieren om een bandana te dragen.

Manier 1:
Dit is de eerste en meest voorkomende manier. Je maakt een knoop, doet em onder je haar en schuift de strik naar boven. Een beetje Katrien lookalike
Manier 2:

Hetzelfde als bij manier 1 maar dan met de strik naar de zijkant, dit vind ik persoonlijk het leukst.
Manier 3:
Houd je niet van al die poespas? Dan is dit ook een optie. Je draait gewoon de strik naar achter, en het wordt een superschattig haarbandje!
Manier 4:
Ook dit is een manier die je vaak ziet. Gewoon als hippiebandje met de strik voor. Zoals je wel aan mijn gezicht kunt zien vind ik het drie keer niks. Ik voel me net zon helikopter.
Manier 5:
Zo vind ik het dan wel weer leuk. Hier heb ik de strik naar binnen gevouwen. Zo houd ik toch het hippiegevoel en de knoop, maar voel ik me geen helikopter zonder vleugels.
Manier 6:
Dit is dan de laatste manier (waarschijnlijk zijn er nog wel veel meer hoor). Deze look krijg je door de knoop-bandana van manier 5 om te draaien. Gewoon een hippiebandje.
 
Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren!
 
EDIT
Ik kreeg ook de tip hem met wat plukjes naar voren te dragen, bedankt voor de tip! Dus bij deze manier 7:
Dit vind ik samen met de zijwaartse strik de leukste manier!
 
xxx Yasmine
 

1 opmerking:

  1. En je kan m ook nog wat naar achter doen en dan de voorsteplukken haar ervoor laten. Dat vind ik t leukst :) maar je moet m wel echt gaan dragen yas

    BeantwoordenVerwijderen