dinsdag 25 juni 2013

Essence LE Ticket to Paradise

(awaesome bewegende foto om in de zomersfeer te komen :) ) Hoi, het mag dan wel zomer zijn, het weer laat het nog niet echt merken, maar Essence heeft daar een oplossing op gevonden. Een geweldige zomerse Limited Edition genaamd Ticket to Paradise, lees verder voor de review van bovenstaande producten.

De Producten die ik ga reviewen, vlnr: Ticket to Paradise Shimmer Powder, Glossy Lipliner, Nagellak, Lipgloss.

 De Nagellak

 
 
De LE ollectie bevat ook nagellakjes. Bijna elke LE van Essence eigenlijk wel. Ik nam er twee van de vier mee. De verpakking vind ik erg mooi, rond flesje met leuke tekst, zwarte dop. Simpel maar echt heel leuk. Oh en de linkse heet Sun Said Red en de rechtse 

 
 
In een potje zit 8 ml en de nagellak is 36 maanden houdbaar.
 
Wat een rampenplan zeg! De nagellakjes dekken niet zijn veeeel te vloeibaar, het kwastje is vierkant en de droogtijd is enorm lang. Jammer, want het waren leuke kleurtjes. Ik heb geen swatchfoto omdat het er gewoon echt niet uitzag. Geen aanrader! De nagellakjes kosten 1,59 per stuk.
 

De Lipgloss


 Huh? Oranje lipgloss? Ja, Essence is ook erg vernieuwend op het gebied van lipgloss. Ze hebben roze ( was al uitverkocht), oranje en blauw, wat? Zei je nou blauw? Jup, ze hebben ook blauwe lipgloss. Ik was erg benieuwd en nam de kleur Sun Said Red mee.
 

 Het lijkt net een lavalampje, de verpakking krijgt een pluspunt! Er zit 5 ml in.
Op mijn hand, zoals je ziet bevat hij een klein beetje pigment.
 
Mijn kale lippen
 Met lipgloss, mijn lippen krijgen een mooie glans en een intensere kleur, ook vallen mijn velletjes minder op. Een beetje een My lips but Better gevoel. De lipgloss brengt aan zoals hij eruit ziet, als water, hij is heel vloeibaar. Hierdoor is hij ook meteen heel zuinig. En nog een pluspunt: Hij smaakt naar tropisch fruit, heerlijk! Ik ben fan, de lipgloss blijft ook nog eens superlang zitten.

 Glossy Lipliner


Van de glossy lipliners kocht ik My Treasure Island, een mooie felroze kleur. Hij belooft zacht en gepigmenteerd te zijn met een glossy finish. Deze verpakking is ook weer supermooi.


Verdere informatie, het potlood bevat 1,4 gram.


Het is een draaisysteem.


De lipliner is prima, inderdaad glossy, makelijk smeerbaar en aardig gepigmenteerd, maar niet gepigmenteerd genoeg om te gebruiken als lipliner. Het is niet echt een product waar je wat mee kan.

Ticket to Paradise Shimmer Powder


De Shimmer powder is echt de beauty van de collectie. Prachtige verpakking, en ook zeker stevig. Kwijl....
Kleur 01 Tropical Heat, de Shimmer Powder bevat maar liefst 10 gram, wat best veel is.

Kijk. Die. Print. Een prachtige Hibiscusflower met palmbladeren. Oow em djee, ik ben er verliefd op!

In daglicht. De glitters zijn heerlijk warm en intens, en de poeder is heel zuinig en korrelt niet. Prachtig.

En dit met flits. Pure Perfectie toch. De poeder blijft heerlijk lang zitten en kost maar 2,99 euro. Zo jammer dat deze maar limited is!

Conclsie

Kortom, de nagellakjes en lipliners zijn echt geen aanraders. Daarentegen zijn de lipgloss en vooral de shimmer powder echt must-haves. Essence, ik houd van je.

Hopelijk hebben jullie wat aan deze review gehad!

xxx WeAllLoveBeauty,
Yasmine

F

Geen opmerkingen:

Een reactie posten