zondag 23 juni 2013

Persoonlijke update

Heey mensen,
Leef je nog?
Besta je nog wel?
Of ben je compleet van de aardbodem verdwenen?
Nee hoor ik leef gewoon nog!
En ik heb een paar top weken achter de rug.
Wel heeeel druk maar ook echt super gezellig.

School:
Het einde van het schooljaar is inzicht en het zonnetje begint te schijnen. Ik haal steeds betere cijfers en het gaat gewoon geweldig. De toetsweek begint bijna en ik stress me dood. Ik leer hard en vergeet mezelf een beetje waardoor ik niet altijd even lekker in me vel zit. Ik heb dit weekeind lekker ontspannen en ga er morgen keihard tegenaan in de eerste 3 toetsen.

Paardrijden:
Ik heb een top wedstrijd maand gehad. Ik begon 3 weken geleden met de zitcompetitie waar ik 8e was geworden, had vorige week een dressuur wedstrijd waar ik 2e was geworden en ben vandaag 3e geworden in de spring wedstrijd! Ik was wel super druk met trainen maar de lekkere sfeer op de manege maakte alles goed. en toch is het wel effe lekker om je paard eens even goed te rijden en even weg te zijn van alles en iedereen.

Blog:
De blog heb ik een beetje links laten liggen de afgelopen tijd, ik had gewoon effe geen puf meer en had het zo druk met school maar nu het eind inzicht is heb ik weer frisse moed om er vol tegenaan te gaan want ik merk dat ik het gewoon nodig heb om mijn creativiteit in makeup en andere dingen te uiten naar iemand. Yasmine Sorry!! Sorry dat ik je alleen heb gelaten in de blog de afgelopen tijd. sorry dat ik geen tijd had om onze blob te onderhouden en ik ben super trots op je dat je het vol hebt gehouden en dat we nu samen weer door kunnen gaan!

Q and A:
Meiden ik ga voor jullie een q and a doen. Als jullie nog vragen hebben, persoonlijk of over beauty stel ze dan hier in de comments en ik ga de video waarschijnlijk volgende week woensdag 3 juli opnemen!
Dus Stel je vraag!

Jullie:
Nog een speciaal bericht naar jullie. Sorry dat ik jullie heb achter gelaten maar we gaan een frisse start maken en hopelijk tot snel!

XXXXXX
Anne Sofie

5 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat je zo reageert Femke: dat zegt al genoeg over jezelf hahahaha, succes Anne sofie.

      Verwijderen
    2. thanks lieve DREAMxLOVELY en bedankt voor je advies. ;)

      Verwijderen
  2. Doe eens normaal, het ene moment plaats je artikelen en het andere moment zie je maanden niets?

    BeantwoordenVerwijderen