dinsdag 30 juli 2013

Catrice Lip Colour Pen

Hoi iedereen, vandaag heb ik weer eens een review voor jullie. Het gaat hier om de Catrice lip colour pen. Ja ik weet het , weer een review van een dupe van de Chubby Sticks van Clinique. Lees gauw verder!


Dit zegt Catrice over het product:
Lipkleur die heerlijk smelt op de lippen, kleur geeft met een glossy finish en de lippen erg gehydrateerd achterlaat. Door de handige draaidop is er geen slijper nodig.
Klinkt goed! We gaan het uittesten.

Dit is de kleur in daglicht.

Hier zie je goed het prachtige printje, de roze metallic letters en de draaidop aan de achterkant. Catrice krijgt sowieso al een pluspunt voor de verpakking. Wow, zo mooi!

De swatch, dit is na een keer snel een lijn zetten. Ik voel meteen al dat hij erg zacht en glossy is. Hij bevat ook erg veel pigment en ik vind dat hij best mooi bij mijn huid kleurt.

De swatch op mijn lippen, hij voelt heerlijk aan en voedt mijn lippen. Het pigment is ook top. Hij heeft het pigment van een lipstick en de textuur van een lippenbalsem. Ook is hij erg zuinig. nadat ik hem vier keer had gebruikt zag je pas een paar veegjes.

Zo zag hij eruit NA het avondeten, ja serieus, een uitgebreid diner. Natuurlijk is hij wel wat vervaagd, maar hij zit er nog steeds prima op. Dat zie je niet vaak bij dit soort lippenbalsems. Ik vind de kleur zo eigenlijk nog wel iets mooier omdat het niet zo fel is. Voortaan op doen VOOR het ontbijt dus.
 
Hij is er ook nog in het rood, maar die heb ik niet meegenomen omdat ik 4,99 voor een getinte lippenbalsem van een budgetmerk als Catrice best duur vond. Nu denk ik daar heel anders over en snap ik 100 procent waarom hij wat duurder is als we gewend zijn van Catrice. Misschien ga ik de rode ook nog wel halen, hmm...
 
Ik ben enthousiast erover, ik hoop jullie straks ook!
 
xxx Brazzling Beauty,                                                                                                                    
Yasmine                                                                                                                                         
                                                                                                          
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten