woensdag 10 juli 2013

Essie Naughty Nautical Zomercollectie 2013



Hoi, een beetje laat om daar nu nog mee te komen maar toch ga ik het doen. Gewoon, omdat ik Essie een geweldig merk vind. Ook omdat er eergisteren ook helemaaaal geen Nails artikel online is gekomen. Lees verder om erachter te komen wat ik van de Essie zomercollectie nagellakjes vind.


De kleurtjes die ik ga Reviewen zijn Sunday Funday, Rock the Boat en Naughty Nautical. Met deze lakjes waan je je helemaal in de zomer.

Pretty......

Sunday Funday


Sunday Funday is een prachtige koraalkleurige lak met shimmers. Hij dekt in twee laagjes en droogt supersnel. En als er iets is waarvan ik blij wordt dan zijn dat wel mooie dekkende,  en ook nog eens sneldrogende, lakken.

Rock the Boat



Ook Rock the Boat is erg mooi. Hij droogt snel en bevat ook shimmers. Wel dekt hij net iets minder goed dan de andere lakken, namelijk na drie lagen. Maar met het fijne kwastje en snelle droogtijd is dat laagje extra lakken geen probleem voor mij en vind ik dit het mooiste kleurtje van de drie.

Naughty Nautical



Alle Bad Asses kunnen zich met dit lakje heerlijk vermaken. Bij dit lakje zie je de shimmers het best en hij dekt al na 1 laagje. Kun je daarna snel weer verder met je stoute streken. Deze lak is ook heel mooi en sneldrogend.

Kortom, deze zomerse collectie moet je echt in huis halen. Essie maakt de verwachtingen weer helemaal waar en blijft mijn favo nagellakmerk!

xxx WeAllLoveBeauty,
Yasmine


1 opmerking:

  1. Waaauw die roze en groene is echt heel gaaf, mocht je ooit een blogsale starten dan koop ik ze van je over. hihi. Liefs, x

    BeantwoordenVerwijderen