zaterdag 13 juli 2013

Hema kwasten Review

Hoi iedereen, in mijn make up stash filmpje beloofde ik al dat ik de Hema kwasten nog zou reviewen, en dat is wat ik in dit artikel ga doen. Benieuwd wat ik van de kwasten vind? Lees gauw verder!


Ik ga zes kwasten reviewen. De poederkwast, schuine blushkwast, zachte creasekwast/ pencilbrush, de blendingkwast, de kleine platte kwast en de grote platte kwast. Ik heb ze onderverdeeld in de groepen Ogen en Gezicht.
 

Ogen

 

Ik ga beginnen met de vier kwasten voor de ogen. De verpakkingen zien er strak uit en de kwasten zijn mooi slank en liggen lekker in de hand.
 
De Pencilbrush
Als eerste de pencilbrush, deze had ik gekocht vanwege de puntige vorm om te gebruiken in mijn crease. Helaas ben ik niet enthousiast over deze kwast want hij zorgt ervoor dat de oogschaduw overal zit behalve in mijn crease. Afrader dus!
 
De Blendingbrush
Deze grote, zachte en iets uitlopende kwast is perfect van het mooi samenblenden van oogschaduw. Ik ben fan!
 
De kleine platte kwast
Deze kwast kocht ik eigenlijk alleen voor het oogschaduw aanbrengen in mijn outer V, maar hij is ook erg fijn voor het oogschaduw aanbrengen in mijn crease! Even blenden met de grote blendingkwast et voila! Deze is dus ook erg fijn.
 
De grote platte kwast
Deze simpele kwast is erg handig voor het aanbrengen van oogschaduw op het bewegend ooglid. Een best basic voor een make up iemand (?). Deze kwast is echt een musthave en ook een aanrader! I like!

 Gezicht


Als laatste komen de gezichtskwasten aan de beurt, ik heb er twee.

 
Powder brush
Deze poederkwast is groot met een kort hengsel. Hij is zacht en flexibel. Ik houd van deze kwast omdat hij mijn poeder heel natuurlijk aanbrengt.
 
Angled Blush brush
En dan als laatste de schuine blushkwast. Wat een slechte kwast zeg! De haren zijn niet netjes afgesneden. Ook doen ze pijn op mijn gezicht! Ze prikken en voelen erg onaangenaam. Met deze kwast zet je bovendien ook alleen maar strepen die je vervolens niet meer uit kunt vegen. Deze moet je laten liggen!

De prijzen van de kwasten liggen tussen de 2 en de 4 euro.

Kortom, ik vind alle kwasten fijn behalve de pencilkwast en de schuine blushkwast. De rest zijn zeker budget kwasten aanraders!

Hopelijk vonden jullie deze review nuttig!

xxx WeAllLoveBeauty,
Yasmine
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten