zondag 14 juli 2013

Music at the Moment

Hoi, weer eens iets totaal anders voor jullie. Namelijk een Music at the Moment, een artikel waarin ik mijn favoriet liedjes van de afgelopen tijd met jullie deel.
Als eerste het liedje Red ( uit het album Red) van Taylor Swift. Dit vind ik zo n ontzettend leuk liedje, ik weet niet waaraan het ligt maar dit liedje kan ik 3000 keer achter elkaar luisteren en dan nog raak ik er niet op uitgekeken.

Ook dit liedje vind ik heerlijk. En dat tam-tam-tam-tam( dat stukje muziek, uhh, hoe kan ik dit uitleggen?), doet me denken aan mijn favo Tv programma vroeger: De Teletubbies :). Gewoon heel vrolijk en een echt feel good  liedje.
Ook Same Love van Macklemore vind ik prachtig. Ik vind het bovendien ook erg goed dat zo een beroemde rapper opkomt voor de rechten van een homosexueel iemand! Echt een liedje wat ik doodleuk meezing op de fiets.
 

 Dit liedje luister ik ook graag, ik word er helemaal vrolijk van!
Demi Lovato heeft een gouden keeltje en dit liedje heeft lekker veel pit. Een snufje Cher Lloyd erbij en het feest kan beginnen!
Heel mooi liedje van Emeli Sande. Deze zit ik de hele dag door te neurien, haha.
En dan als laatste het liedje Mean van Taylor Swift. Het refrein vind ik vooral erg leuk.

Nou dat waren ze dan, ik heb er vast nog veel meer, maar dit zijn degene die me meteen te binnen schieten.

xxx Yasmine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten