zaterdag 20 juli 2013

Essence Stay Matt Lip Creams Review

Hoi, zoals beloofd heb ik hier de review van de Essence Stay Matt Lip Creams voor jullie. Ik heb er al veel goeds over gelezen en wilde met eigen ogen ervaren wat er zo speciaal aan deze lip creams is.
  

Ik heb de kleuren Velvet Rose en Silky Red. De verpakking vind ik erg leuk. Ze zien er niet zo goedkoop uit als dat ze werkelijk zijn! Ze liggen makkelijk in de hand en hebben een fijne applicator. En.... Ze ruiken naar marshamallows!!
Apply lip cream for a soft matt finish. Hij belooft dus zacht, romig en mat te zijn. Klinkt goed!

Velvet Rose. Deze kleur vind ik erg mooi, hij brengt fijn aan en heeft veel pigment. Dit is echt zo een lief every day kleurtje.

Silky Red. Dit is een knallend rode kleur. En wat een pigment zeg. Hij is erg mooi, maar helaas vind ik rode lipstick/gloss niet zo mooi staan. Wat vinden jullie? Laat het achter in de comments!

Ik vind de lipcreams heel fijn en zal ze vaak gebruiken, vooral Velvet Rose. Ze blijven lang zitten en hebben een fijn prijsje van 1,99 euro.

xxx Yasmine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten