vrijdag 19 juli 2013

My Favourite Jewellery

Hoi allemaal, in dit artikel ga ik jullie mijn favoriete sieraden laten zien. Sommige omdat ze een speciale betekenis hebben, sommige omdat ik ze gewoon erg leuk vind.



Ik begin met mijn kettingen. Links ligt er een gouden kettinkje met verguld hartje. Deze heb ik van een vriendin gekregen en ik leef ermee, ik douche, zwem, slaap,  ik spring ermee. Ik vind hem erg lief en leuk.
 
Dan mijn Amethyst ketting van Mi and Joe. De Ameethyst is mijn gegboortesteen want er staat informatie op het leuke doosje. Het is een lange ketting van een balletjeskoord. Ik spaar edelstenen (niet heel intensief ofzo hoor) en hij sprak me meteen aan.
 
Als laatste mijn turkooizen statement necklace. Ik vond ze altijd te heftig, maar zat al erg lang te twijfelen of ik deze zou kopen omdat hij wat subtieler is. Ik koch hem bij het Kruidvat en vind hem prachtig. Daarnaast is hij (tot mijn verbazing) makkelijk te combineren.
 
Dan mijn oorbellen, ik heb niet veel favo oorbellen omdat er al veel van mijn favorieten zijn gesneuveld. Deze paren zijn nog ongedeerd.
 
Als eerste lange oorbellen met roze en groene veren en gouden blaadjes. Ze komen van het Kruidvat en ik vind ze erg gaaf.
 
Ook de blauwe oorbellen die ik van mijn moeder heb gekregen vind ik erg mooi. Ik draag deze heel vaak, bijna altijd als ik oorbellen in heb draag ik deze. Ze komen van de Lucardi en zijn van goede kwaliteit!

Ook ben ik gek op ringen. Ik heb er best veel, maar dit zijn toch echt wel mijn favorieten. En heel toevallig:  ze komen alle drie van het Kruidvat!
 
Om mijn pink draag ik een brede ring met Aztec- achtige print. Er zitten rode en roze steentjes in en is heel vrolijk. Ook is hij van goede kwaliteit want de steentjes en verf blijven goed zitten.
 
Dan een slang, mijn andere slangenring is helaas kapot gegaan en ik wilde graag een nieuwe. Deze is niet helemaal hetzelfde, maar ik vind hem zelfs misschien nog wel leuker. Er zitten geel-oranje steentjes in de kop en hij heeft, net zoals de andere ringen een beetje een antieke look.
 
Naast de slang zie je een prachtige ring. De ring bestaat uit in elkaar verweven takken met poederroze steentjes op de blaadjes. De takken komen bij elkaar aan de zijkanten en de ring is lekker groot. Heel leuk!

En Last But Not Least, de armbanden. Ik draag niet heel vaak armbanden maar deze vind ik tof.
 
Parels zijn altijd goed, dus draag ik deze vaak. Het maakt een outfit net iets meer af en maakt hem ook wat schattiger door het roze strikje. Ik heb hem lang geleden van een tante gekregen en weet dus niet waar hij vandaan komt.
 
Ook kreeg ik van diezelfde tante deze blauwe armband met kruisje. Kruisjes zijn hip en deze is opgevuld met blauw. De armband is sterk en heeft mooie, aparte kralen.
 
Ik ben ook verzot op mijn Biba armbandjes, ik heb er twee (deze lichtroze met rosegouden details en een glitterende bruine met rosegouden details) en draag ze allebij erg vaak. De bruine heb ik als soort van vriendschaps armband met mijn moeder. Ze hebben lekker dik elastiek en gaan niet snel kapot, wel zijn ze wat duurder.
 
Nou, dat waren mijn favoriete sieraden. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden!
 
xxx WeAllLoveBeauty,
Yasmine

1 opmerking: