woensdag 3 juli 2013

Hema Lip Balm Sticks






 
Veel merken komen de laatste tijd met de Tinted Lip Balms, Lip Balm Sticks, Colour Splash Lip Balms en meer. Oftewel, dupes van de Clinique Chubby Sticks. Zo ook Hema, met deze superleuke kleurtjes. De kleurtjes hebben geen naam dus ik noem ze maar Lobster en Raspberry.

Dit zijn de kleurtjes, zijn ze niet prachtig? De Raspberry kleur is heel fel, dus wie weet.... Als je je afvraagt wat er met de mooie puntjes is gebeurd, er zat zo een *%%$&*** plasticje op, ik trok bij beide lipbalm sticks het plastic eraf. En guess what? De dop ging mee waardoor mijn nagels (als je het nagels kunt noemen), ergens in een lippenbalsem belandden. Crap.\

De Swatches

 


Nou, Hema, dat valt me zeker niet van je tegen! Best veel pigment voor getinte lippenbalsem. De Lip Balm Sticks smeren fijn en glijden als boter over mijn huid. Dat belooft best veel goeds.
Dit is Lobster op mijn lippen, heerlijk gepigmenteerd maar toch nude. Perfect voor een doordeweekse dag.
 
Raspberry is best wel boom-in-the-face. Rood staat mij helemaal niet maar bij deze vind ik het toch wel iets hebben. Deze ga ik zeker dragen naar feestjes.
 
Kortom, twee geweldige budget dupes van de Chubby Sticks van Clinique, ze blijven aardig lang zitten(een lunch of snuisterij kan de rode wel verdragen). Ook zijn ze lekker budget, met een prijs van maar 2,99 per stuk. Echt jammer dat er maar twee kleuren zijn.
 
Yasmine
 
 



1 opmerking: