maandag 1 juli 2013

Let's go very personal TAG

Heey,
vandaag ga ik een tag doen namelijk de Let's go very personal TAG.
Het leek me leuk om deze tag te doen voor jullie want wat weten jullie nou eigenlijk van mij?
Het word een lange tag dus ga er maar even lekker voor zitten.


Dit word heel persoonlijk, ben je er klaar voor? 
Helemaal, kom maar op.

Wanneer was de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)
Best wel lang geleden eigenlijk, ik was helemaal verward omdat mijn vriendje het had uitgemaakt.

Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)
Ik heb echt altijd honger maar op het moment zou ik wel lekker een roze koek lusten of een tompoes ofzo.

Als je een iemand bij je mocht hebben op dit moment, wie zou dat zijn?
Eum.. mijn paard Raffles zij begrijpt alles en is altijd lief voor me.

Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
Ik denk lieer 10 kinderen omdat het gewoon gezellig is om mensen om je heen te hebben de hele dag.

Wat hoor je op het moment van schrijven?
De stilte.

Staat je bed tegen meer dan een muur aan?
Ja, hij staat tegen een muur aan bij mijn voeteneind en bij mijn hoofdeind.

Waar denk je op dit moment aan?
Aan mijn trein dilemma van gisteren 

Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
Ja, want ik vind het ook belangrijk dat mijn vrienden er altijd voor mij zijn.

Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Een klasgenoot, tijdens de film vrijdag.

Wat doe jij altijd als je nerveus bent? 
Ik draai aan mijn haar en speel met de zoom van mijn t shirt.

Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk?
Ja want de meeste doen wel aardig tegen me en begrijpen me goed.

Is er iemand die jou volledig begrijpt?
Ja, zoals ik al eerder zei: mijn paard Raffles.

Heb je op dit moment een reden om te lachen?
Nee, het is 5 voor 12 snachts en morgen is het maandag. Ik ben wel vrij morgen.

Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?
Ja, mijn ex vriendje, maar die ben ik nu alsnog kwijt. Verder mijn ouders, zusje en mijn nicht.

Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben?
Ja, want ik denk heel vaak na over wat ik nou anders zou moeten om het anders te laten lopen bijvoorbeeld.

Vertel jij je ouders alles?
Niet alles maar wel veel. Al ik bijvoorbeeld een heel slecht cijfer heb dan denk ik zovan: Jullie wachten maar op mijn rapport.

Zou het jou uitmaken als je vriend zou roken?
Ja, ik vind het echt heeeel vies als er iemand rookt, ook als er iemand in mijn omgeving rookt.

Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand?
Nee eigenlijk niet.

Kan je je herinneren wie je op deze dag, vorig jaar leuk vond?
Jup, mijn ex ex vriendje.

Denk je meer aan het verleden, het heden of het hier en nu?
vooral aan het verleden, aan wat ik anders had moeten doen, maar ik probeer zoveel mogelijk in het hier en nu te leven.

Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
Oej,, eum... 4-8 uur ik heb echt geeeen idee er zijn avonden waarop ik echt pas om 4uur slaap.

Ben jij makkelijk om mee om te gaan?
Nee, ik leem me altijd vast aan een persoon.

Haat jij de persoon waarmee je voor het laatst een gesprek hebt gehad?
Nee, dat was mijn moeder.

Wat heb je voor het laatst gedronken?
Een 0,7 l fles met water, uit een krulrietje :)

Welk soort bed heb jij?
Een doodnormaal 1 persoons bed met een nacht kastje eraan vast.

Hou je van de regen of haat je het?
Ik haat regen, ik ben een persoon wie houd van 4 dingen: Zon, Zee, Strand en Warmte!

Heb je ooit iets gedaan terwijl je altijd tegen jezelf had gezegd dat je het nooit zou doen?
Ja maar daar heb ik het liever niet over.

Zien mensen jou als optimist of pessimist?
Zeker als een optimist omdat ik zelfs in de winter in hempjes loop met een korte broek.
haha

Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?
Met een vriendin en haar moeder toen we naar de primark gingen Zaterdag.

Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien?
Oh. Dat is echt heel lang geleden, dat was the Advengers geloof ik (die kwam vorig jaar juli uit ofzo)

Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen? 
Ja door mijn ex vriendje.

Je ouders zijn op vakantie. Zou je een groot feest geven?
Ja wan ik ben wel een feest beest haha

Heb je spijt van je vorige relatie?
Nee helemaal niet het was een super relatie waarvan ik had gewenst dat ie nooit meer over was gegaan.

Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek?
Ik weet het niet, Ik ben Dol op muziek en zo, maar ik hou ook van een leuk feestje. Kiezen jullie maar voor me!

Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde soort type jongen valt?
Nee want de afgelopen vriendjes waren heel anders: bijvoorbeeld de laatste was echt een skater en die daarvoor was een schattige nepalees! :)

Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt wat die persoon aan het huilen maakte?
Nee.

Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
Nee, want ik vind dat je er gewoon goed uit moet zien.

Ben jij snel jaloers?
Nee, ik leef mijn eigen leventje en ik heb weer andere ups.

Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Ja!! ik ben zaterdag naar de Primark geweest (shoplog komt nog :) )

Mis je iemand op dit moment? Zo ja, wie?
Nee, niemand

Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt?
Lang geleden weer mijn ex vriendje.

Maakt de gedachte aan je ex je woedend?
Nee, die wekt eigenlijk hele leuke herineringen op.

Wat doe je morgen?
Slapen, vooral niet naar school!

Ben jij zo’n persoon die om de haverklap een nieuw vriendje heeft?
Eum.. een beetje, maar het afgelopen half jaar ben ik single.

Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?
Nee,

Heeft je ex je ooit bedrogen?
JA, mijn aller eerste vriendje ging met mij en nog 7 andere waaronder mijn bff.

Houd je van suikerspinnen?
JAAAA!!!!!

Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd?
Mijn moeder.

Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
Ja na de film tegen mijn ex ex vriendje aan.

Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10.
een 8 omdat ik naar de primark ben geweest maar de toetsweek haalt het cijfer fors naar beneden.

Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten?
Ja, hij begrijpt mij bijna helemaal.

Wat deed je gisteravond om twaalf uur?
Film kijken bij de vriendin waarmee ik ook naar de primark ging.

Wat is je stemming op dit moment?
Ik heb geen idee, een beetje moe.

Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag?
Mijn moeder

Is er de afgelopen maand iets gebeurd wat je heel erg blij maakt?
Ja ik ben het begin in gegaan van mijn oproepbare weken! dat betekend lekker wenig school!

Met wie was je gisteravond?
De vriendin waarmee ik naar de primark ging

Heb je met iemand gepraat tot je in slaap viel gisteren?
Ja met de vriendin met wie ik naar de primark ging

Wie moet beginnen met een kus? Het meisje of de jongen?
Dat maakt eigenlijk niet uit als de liefde maar van twee kanten komt :)

Heb je plannen voor dit weekend?
Nope, lekker relaxen en niks doen!!!




1 opmerking: