woensdag 24 juli 2013

I Love Summer Tag


De laatste dagen is het heerlijk weer en laat de zon zichzelf goed zien. Omdat ik zo van de zomer houd, wilde ik deze tag doen. Lees verder en waan je in de Summer Vibes!


Wat is je favoriete nagellak voor de zomer?
Ik vind Essie Go Ginza en de Naughty Nautical collectie erg leuk. Ook Banana Pop van L'Oréal vind ik erg leuk.

Wat is je favoriete lipkleur voor de zomer?
In de zomer vind ik glossy koraalrood of felroze erg hip. Ik heb ze van Hema, Catrice, Yves Rocher en meer.

Laat je favoriete zomerjurkje zien
Dit jurkje van de New Yorker vind ik erg vet.

Wat is je favoriete accessoire voor de zomer?
Ik vind mijn Turkooizen Statement Necklace van het Kruidvat erg leuk en verder nog dingen als kleine neon armbandjes of felle oorbellen.

Welke zomertrends van dit jaar vind je het meest leuk?
Neon kleurige accessoires en de pastelkleuren voor kleding, ook vind ik de neon schoenen supervet.

Wat is je favoriete kaars voor de zomer?
Uhh, hier moet ik even over nadenken. Ik denk de geur van iets zoets als Vanille of iets heel fris en bloemigs. Misschiem eigenlijk wel helemaal geen kaarsen...


Wat is je favoriete body spray en parfum?
Mijn favoriete body spray is de Relaxing Fig en Heavenly Honey Body Mist van Blond Amsterdam en mijn favoriete parfums zijn Puma Live Reggae Jam en Vanille Noir van Yves Rocher.

Hoe is waar jij woont zomers het weer?
In Nederland is het meestal niet al te warm en met veel regen. Nederland heeft niet zo veel geluk met het weer. Nou moet ik zeggen dat de laatste week de temperaturen 32° C, 34°C etc. wel steeds vaker verschenen.

Wat vind je het allerfijnst aan de zomer?
Dat iedereen in van die vrolijke kleren rond kan lopen, dat we kunnen zwemmen (yeah). Ook dat ik zo een vrolijk gevoel krijg en dat mijn huid er beter uit ziet in de zomer.

 
Wat zijn jouw plannen voor de vakantie?
Ik ga in augustus een weekje naar Belgie en heb een vakantiebaantje. Verder nog wat afspreken met vriendinnen en lekker bloggen natuurlijk :).

Wil je deze tag overnemen? Dat mag! Zet het wel even in de comments, ik vind het leuk om jullie tags te bekijken!

xxx Brazzling Beauty,
Yasmine



Geen opmerkingen:

Een reactie posten