vrijdag 26 juli 2013

OOTD: Casual Bordeaux

Hoi everyone, ik had eigenlijk een filmpje gepland maar toen ik klaar was met bewerken was alles opeens weg. Daarom een OOTD vandaag. Morgen komt uiteraard het filmpje online. Ik heb een goed draagbare, maar toch met een ietwat chique uitstraling, outfit gemaakt en zal laten zien wat ik draag. Ik heb wel een lange broek en dichte schoenen maar dat moet voor mn werk  (nouja, vakantiebaantje)vanwege het sjouwen met kratten aardappelen etc.
Ik draag een high waisted broek met zwarte slangenprint. Ik vind hem heel gaaf en laat mijn perenfiguur mooi uitkomen (mn benen en billen lijken slanker door het model). Hij is van het merk E-mail en dan van de Stretch lijn. Hij zit echt heerlijk.


Mijn vestje is een basic zwart vestje van de Hema ( in twee van de drie koelcellen is het heel koud). Heel handig en hij matcht mooi met mijn broek en valt gewoon ook erg mooi.
 
Mijn top is van het merk Amisu en komt van de New Yorker. Deze is bovenaan strak en loop iets uit. Ik ben echt dol op dit shirtje.
 
Mijn schoentjes zijn fake Vans van de Primark, mn echte Vans ga ik  natuurlijk niet aantrekken want dat vind ik zonde. Deze kostten me maar 3 pond en ik heb er al veel plezier van gehad, goed(e)koop!


Ik draag deze zilveren ring met paardjes al enige sieraad. Mijn nagels heb ik met de Hema Holographic nail polish in de kleur Bordeaux gelakt, deze kleur matcht weer met mn top.

Nou dat was mijn outfit van vandaag, ik hoop dat jullie hem leuk vinden!

xxx Brazzling Beauty,
Yasmine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten