maandag 5 augustus 2013

Review: Essence XXL Shine en Quick Dry Topcoats


Hoi, sorry voor het lange niets plaatsen. Maar vandaag heb ik weer een artikel voor jullie. Ik ga namelijk twee Essence topcoats voor jullie reviewen.

 
Dit is de achterkant van de Quick Dry Top Coat. Di staat er op:
Extreem sneldrogende top coat, voorkomt dat je nagellak gaat chippen.
Klinkt als een topcoat die we moeten hebben. En dat is ie ook. Hij lakt heel makkelijk, droogt snel en geeft een mooie glans. Wat ik wel jammer vind is dat je nagellak er niet per se langer door blijft zitten, die belofte komt Essence dus niet na. Maar verder prima topcoat voor die 1,40 euro! Ook de verpakking van beide top coats vind ik fantastisch trouwens!

 Dit staat er op de achterkant van de XXL Shine Gel Look top coat:
Een top coat die een glossy shine toevoegt en een gelachtige finish op de nagels achterlaat.
Ander doel, andere top coat. En een andere top coat is hij zeker, hij is geweldig maar de droogtijd schrikt behoorlijk af, na een uur is mijn nagellak nog niet droog. Daarom gebruik ik hem echt nooit. Het is gewoon verschrikkelijk. Jammer, want de glans is erg mooi en hij blijft wel lang ziitten.

Swatches

Quick Dry:
 


XXL Shine

Zoals jullie kunnen zien is de glans veel mooier bij de XXL Shine, maar toch raad ik de Quick Dry aan omdat die heel snel droogt.
 
xxx Yasmine van Brazzling Beauty

 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten