dinsdag 25 december 2012

Kerstlook #2 2012

Hoi iedereen, dit is kerstlook nummertje 2 en ook meteen de laatste van dit jaar. Dit doe ik weer d.m.v. een filmpje.

Zoals jullie aan het einde van de video kunnen horen is Anne Sofie deze week op vakantie en doe ik het dus deze week alleen.

Deze week is een beetje een gekke week en ik heb gisteren niets geplaatst, sorry daarvoor. Ik doe mijn best elke dag iets te plaatsen maar met de feestdagen is dat lastig. Vanaf donderdag is het wat minder druk en heb ik dus wat meer tijd. Veel kijkplezier!!!


Ps. Ik zeg dat ik andere schoenen aan zou trekken maar ik heb de hele dag mijn sloffen aangehouden :$. Ik vind ze gewoon zoo lekker zitten!

PPs. Ik heb de tekst een kerstachtige kleur gemaakt, leuk hea.

xxx WeAllLoveBeauty,
Yasmine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten