donderdag 27 december 2012

Review Essence Ballerina Backstage Click and Go nails

Hoi iedereen, zoals jullie misschien in mijn youtube filmpje van de 2de Kerstlook hebben gezien, had ik met kerst supermooie nepnagels op. Namelijk de Essence Ballerina Backstage Click and Go nails. Deze ga ik vandaag voor jullie reviewen.

De verpakking.


 

Ik vind de verpakking best mooi. Er staat een kantopdruk op, hij heeft een beetje een zandlopervorm en heeft niet van die achterlijke zilveren letters die Essence op al haar producten zet. Het is alleen totaal niet handig openmaken want het doosje gaat aan de zijkant open, dus als een boekje, en dan vliegen door het meeverende plastic alle nagels eruit. Zo was ik toen ik de verpakking voor het eerst openmaakte meteen al een nagel kwijt. Ik heb hem niet meer terug gevonden. Maar de dichte verpakking is prachtig.

 Het product


 


Ik ben helemaal in love met het printje. Kijk dan hoe mooi! Het is een kantprintje met bloemen erin verwerkt, prachtig! Ook is het formaat van de nagels goed, er is maar een soort nagel die niet perfect aansluit. De lengte is niet te lang en niet te kort, het is niet zo dat je van die heksennagels hebt waarmee je overal aan blijft hangen!

Blijft het goed zitten?
 


 


Essence zegt dat het drie dagen blijft zitten, maar als je goed naar de eerste foto kijkt zie je dat er op de pink een nagel ontbreekt. Toen was het nog geeneens tien minuten geleden voordat ik ze erop had geplakt. Oftewel, ze gaan er echt heel erg snel vanaf, na een uurtje waren al mijn nagels ervanaf terwijl ik helemaal geen gekke dingen deed ofzo. Dit is eigenlijk wel te begrijpen met voorgelijmde nagels. Maar ik vond het echt enorm jammer want ik vind het printje zooo mooi :(. Dit verpeste eigenlijk wel de kwaliteit, want hierdoor was ik nagels kwijt en zou ik ze nooit in de buitenwereld dragen.

Prijs

Zoals jullie kunnen zien op de foto waren ze bij het Kruidvat afgeprijsd van 2 naar 1 euro! Ik vond ze supervet dus ik dacht meteen meenemen! Wat je budget noemt....

Conclusie

Kortom ik vind het printje prachtig, het doosje is mooi maar het opent onhandig, de nagels blijven helaas niet goed zitten en ze waren erg goedkoop. Maar ik denk dat het een fantastisch product zal zijn als je ze met gewone nagellijm vastzet. Jammer genoeg kan ik dat niet meer doen, want ik heb nog maar 8 nagels over van de 12.

Ik hoop dat jullie mijn review leuk vonden, vandaag een extra gedetailleerd artikel omdat ik gisteren niets heb geplaatst, sorry daarvoor.

xxx WeAllLoveBeauty,
Yasmine







Geen opmerkingen:

Een reactie posten