donderdag 27 december 2012

Snel bericht

Heey mensen,
Ik heb eventjes mijn pakket gegevens op mijn mobiel aan gezet zodat k toch even wat van me kon laten horen! Maar ik heb niet zoveel internet meer voor deze maand dus ik hou het een beetje kort.
Morgen ga ik voor het laatst skiƫn en zaterdag gaan we met de auto weer terug naar Nederland.
Ik denk dat ik zondag of maandag weer een artikel zal plaatsen!
Ik wil heel even zeggen dat het heel goed met mij gaaf en dat k het heel erg naar mijn zin heb!
En dat k Yasmine heeeeeeel erg dankbaar ben dat ze zonder mij deze week de blog heeft onderhouden!! (Dit is niet lullig bedoeld maar zo komt het misschien wel over ik kon het niet anders verwoorden en het is niet zo dat ik niet wou bloggen van de week maar ik had gewoo geen wifi:( anders had ik gewoon vol door geblogt)
Ik heb niet zoveel internet meer dus ik moet afronden maar ik vond het heel belangrijk om even wat van me te laten horen.
XXX vanuit Zwitserland
Anne Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten