dinsdag 27 november 2012

Review Essence Pigments

Heey allemaal,
Vandaag heb ik een Review voor jullie en wel van de essence pigments.
Veel lees plezier!

Ik heb de kleuren: v.l.n.r.: Smell the caramel, Black Sparrow en Kiss the frog. Aller eerst vind ik de verpakkingen super cute en gaan de potjes makkelijk mee in je tas omdat ze zo klijn zijn.
En OMG, zo veel pigment dat er vanaf komt! De kleuren zijn v.l.n.r.: Smell the caramel, black sparrow en kiss the frog. Kijk die mooie verschillende finishes! beautyful!! love it.
Ik hou van deze pigments! Echt waar! 
Pluspunten:
* Ze zijn goed gepigmenteerd.
* Ze hebben mooie finishes.
* Ze blijven goed op je ogen zitten.
* Ze zijn klein en makkelijk mee te nemen 
* Ze zijn goedkoop 

Minpunten: 
* Ze hebben zo een sifter jar waardoor het poeder gelijdelijk aan eruit zou moeten komen maar als ie in je tas zit en hij raakt op zijn kop dan zit de helft van het poeder boven de sifter.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
XXX
Brazzling Beauty,
Anne Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten