vrijdag 30 november 2012

Outfit how to: Mix&Match grijze jeans met zwarte top

Hee everyone,
Ik heb mezelf uitgedaagd. Uitgedaagd? Jup, ik dacht ik ga een ootd doen maar dan net ietsje anders. Ik heb het namelijk zo gedaan: Ik heb 2 simpele basic kledingstukken uit mijn kast getrokken en daarmee heb ik 3 totaal verschillende outfits mee gemaakt (gepobeerd). Mijn basic kledingstukken waren een zwart hempje en een grijze skinny, dit zijn de looks:

De eerste look is deze stoere look, het is de grijze skinny(H&M) met de zwarte top(H&M) met daaroverheen een bordeauxrood shirtje(OneSreet)met v hals en rozenprint. Ik heb er een paar laarsjes (AQA) van leer bijgedaan en ik draag er een horloge(Swatch) en slangenring(Lucardi)bij.

De volgende look is een lieve look. Ik draag hier de jeans (H&M) en de top (H&M) met daarbij een vest in een mintgroen/grijze kleur (Amisu), als sieraden heb ik een rosegouden strikjesring (Hema), en qua schoenen een paar grijze ballerina's met strikjes (Marco Tozzi), is deze outfit niet cute?

Hee
En dan als laatste.... de chique look. Hier draag ik weer de 2 basis items (H&M) met een pailletenvestje (H&M) en een zilveren riempje ( Oxxy), hierbij heb ik een paar zilveren schoentjes met ''diamanten'' erop (H&M) gedaan. Ik heb weer de strikjesring(Hema) om en heb mijn haar opgestoken.


Ik hoop dat jullie er wat aan hebben gehad!

xxx, Brazzling Beauty,
Yasmine




Geen opmerkingen:

Een reactie posten