maandag 26 november 2012

Shoplog

Hee iedereen,
Vandaag heb ik een shoplog voor jullie, ik heb de afgelopen periode een paar dingetjes gekocht en die wil ik graag aan jullie laten zien. Anne Sofie deed er gisteren ook eentje dus ik dacht, waarom ook niet? Dit zijn de producten:



Als eerst heb ik de Essence Class of 2013 Cosmetic bag gekocht, hij is echt superschattig en er zit een voorvakje en een hoofdvak in, die ook een rits heeft. Ik weet niet meer precies hoe duur hij was.







Ook heb ik deze supermooie Catrice Defining Duo blush gekocht in de kleur 040 Chocolate Cream, deze was 50 cent in de make up sale bak.
Ik vind deze blush prachtig en ik draag hem vaak, zelfs naar school. Ik ben er superblij mee!










Dan nog een blush, namenlijk de Essence Class of 2013 blush in de kleur 001 Alpha Better Gamma, dit is een heel erg roze blush en daarom draag ik hem niet echt vaak. Hij was 1 euro in de make up salebak bij het Kruidvat.









Dan als laatste bij het Kruidvat heb ik deze kwastenset gekocht, er zit een sponsapplicatortje, blushkwast,blending brush, schuine oogschaduwkwast/gellinerkwast en een wenkbrauwborsteltje in. Dit setje heeft korte stelen maar wel full size kwast, hij was 3 euro.







 Dan heb ik bij de Hema deze superleuke rose gouden strikjesring gekocht. Ik draag hem erg vaak en hij is goed te combineren. Hij was maar 3 euro dus ik dacht hebbe!









En dan als laatste, en deze heb ik voor de tweede keer gekocht, de Louis Widmer Acnecare creme. Deze creme is te verkrijgen bij de DA en kost 8 euro en 10 cent, dit werkt supergoed tegen de puistjes, waar ik nog al last van heb, en maakt je huid weer zacht. Er zit 20 g in de tube en ruikt superlekker.






Dat was alweer mijn shoplog, het is niet erg veel maar ik hoop dat jullie het toch leuk vonden.

xxx Brazzling Beauty,
Yasmine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten