zondag 25 november 2012

Shoplog

Heey allemaal,
Vandaag heb ik voor jullie een shoplog, ja al weer ik weet het maar ik had vrijdag een feest en ik moest  wel even shoppen.
In ieder geval veel leesplezier!

Als eerste de Fabulous nail patches van Miss Sporty in Fierce Leopard ( 2,99 euro) en het Essence Class Of 2013 transparante poeder in Sheerleader ( 1 euro in de make-up sale bak)

Dan de Essence pigments in van links naar rechts : smell the caramel, black sparrow en kiss the frog ( 1 euro per stuk in de make-up sale bak. Dan de Essence color arts eye base ( 1 euro in de make-up sale bak)
Ook heb ik gekocht het Miss Sporty eyeshadow duo in Magnetic Force.

En als laatste deze twee lipsticks van Miss Sporty de linker is I-Poke en de rechter heet Rosy Cheeks ( 1,99 euro per stuk)

Ik hoop dat jullie het leuk vonden,
Heb nog een fijn weekeind,
En tot de volgende keer.
XXX
Brazzling Beauty,
Anne Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten