zondag 2 december 2012

Catrice Defining Duo Blush review

Hi, ik heb deze keer weer eens een review voor jullie. Het is een review over de Catrice Defining Duo blush, echt mijn favoriete blush ever! Zo ziet hij eruit:
Dit is echt een geweldige blush, supergepigmenteerd en een mooi, goed sluitend doosje. Ook is hij erg budget, en het is een beetje een romige, bruinachtige peachy kleur. Mooie oschrijving hea ;). De blush kost rond de 4 euro.

Twee prachtige kleuren, met een uniek design op de blush zelf, het is de kleur 040 Chocolate Cream. Deze blush heeft niet veel fallout, ookal is het gewoon een blush in poedervorm. De blush blijft ongeveer 6 uur goed zitten, zonder basis, en daarna begint hij een beetje te vervagen, na ongeveer 8 uur is hij er af, dat vind ik niet slecht!

Dit zijn de swatches, je kunt het niet zo heel goed zien, sorry daarvoor! De donkere kleur is glanzend en de highlighter kleur bevat kleine shimmers, echt zoo mooi! Dit is een Musthave voor iedere make up liefhebber. Ow, en de blush dekt erg goed dus je hebt niet veel nodig. Ik ben totally in love met deze blush en ik denk jullie nu ook zo onderhand wel ;). 

Dit was de review, ik hoop dat jullie het leuk vonden.

xxx, Brazzling Beauty,
 Yasmine









Geen opmerkingen:

Een reactie posten