woensdag 5 december 2012

Dingen die ik nog wil doen voordat ik doodga

Hai, ik ben na aperig, want ik ga net zoals vele andere youtubers aan jullie laten zien wat ik nog heel graag wil doen voordat ik dood ben(dat klinkt echt triest boohoo). Dit zijn ze, het zijn er 5.

1 Trouwen
Ik zou echt nog heel erg graag willen trouwen met
mijn toekomstige liefde, in zo´n mooie jurk dat
iedereen je aangaapt van Ooohhh!













 2 Een wereldreis maken

Ik wil ook nog heel erg graag
een wereldreis maken, dan
zou ik alle stranden en gletsjers
uitpluizen! Geweldig lijkt me dat.










3 Kinderen krijgen
Ik wil later ook echt kinderen, love them<3.
En dan als ik kon kiezen twee; een jongen en
een meisje!















4 ´s Nachts gaan zwemmen met mijn BFF.


Dit lijkt me gewoon supergezellig en spaanend,
ik heb hier eigenlijk geen reden voor. 
 
 








 5 Een loterij winnen en dan heeel veel shoppen!                                                                                    


En dan natuurlijk met vriendinnen en merken
als Chanel, Armani, Dolce&Gabanna en
meer. Vervolgens overnachten in een hotel
natuurlijk :)!!!
















Nou, op dit moment zijn dat echt de dingen die ik nog wil doen, ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden. Zet ook even in de comments wat jullie nog heel graag ooit een keer willen doen!! Stay tuned want vrijdag komt mijn Sinterklaas haul online.
xxx Brazzling Beauty,
Yasmine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten