vrijdag 7 december 2012

Give away!

Hoi allemaal,
vandaag heeft het voor het eerst dit jaar keihard gesneeuwd in Wijk bij Duurstede! Ik wilde dat ik in de sneeuw kon spelen maar dat kan niet want ik heb echt heel erg veel huiswerk, dit is ook de reden dat dit artikel best wel kort is, sorry daarvoor! Maar het heeft dus gesneeuwd en dat vind ik echt superleuk!

Daarom heb ik een give away voor jullie. Laat achter in de comments wat jij zo leuk vindt aan de winter, volg onze blog en abonneer op ons youtubekanaal en win een leuk beautypakketje! Ik stuur het naar je toe, de uitslag is met kerst en dan maak ik ook meteen de prijsjes bekend, er komt binnenkort ook een filmpje op youtube met verdere uitleg. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

xxx WeAllLoveBeauty,
Yasmine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten