dinsdag 4 december 2012

Sinterklaas haul Anne Sofie

Hee ik heb een sinterklaas haul voor jullie.
Sorry dat ik zo laat ben vandaag maar ik had geen tijd om te posten en te schrijven vandaag.
Maar veel plezier met lezen.

Ik wou het in een video vorm doen maar had geen tijd met uploaden enzo dus hier is ie dan in een artikel mijn sinterklaas haul.
Dit is trouwens niet om op te scheppen over mijn cadeaus ofzo maar om gewoon aan jullie te laten zien dat ik super blij ben met mijn cadeautjes.

 Als eerste wel echt een geweldig cadeau waar ik echt heel blij mee ben! Ik heb samen met mijn zusjes een tv met Wii en Wii fit + echt super vet!
 Dan deze Kiss, care, love lipbalm in fruit crush van Essence, echt super blij mee en hij ruikt super lekker naar bubbelgum.
 En dan deze eyeliner ook van Essence in All i want en die is echt prachtig en ik hou van deze eyeliner thanx sinterklaas haha.
 meisjes dit ruikt echt heerlijk naar lavendel en kun je als een leuke lekker ruikende versiering die je kamer ook nog eens heerlijk laat ruiken.
 Dit is natuurlijk altijd goed, een lekker masker van Montagne Jennesse in Choclate masque mmmm bijna om op te eten.


 En dan dit geweldig leuke setje van beautycology ( te koop bij het Kruidvat) een beetje Philiophy look-alike echt leuk en de spulletjes ruiken heel erg zoot naar aardbeien-, kersen- en masmallow cupcake mmm love it
 en dan een leuk setje pennen en markers voor school altijd handig en super leuk om je schrift mee te versieren.
 Deze super leuke kalender voor 2013 met allemaala jurkjes er op en ik vind hem echt super cute en ben er super blij mee.

En als laatste dit super mooie boek van Tonke Dracht het heet Ogen van tijgers en is echt super leuk,ik heb genoeg te lezen voor de komende tijd.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen.
xxx WeAllLoveBeauty,
Anne Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten