dinsdag 11 december 2012

Hair tutorial

Heey mensjes,
Vandaag heb ik voor jullie een haar tutorial!
Ik heb mijn zusje en haar bff gestrikt om model te staan, haha!
Laten we maar snel beginnen, lets go!

Ik ga 2 haarstijlen aan jullie laten zien, als eerste het vlecht haarbandje:

Stap 1: Begin met het voorste haar naar achter brengen met een clip.
Stap 2: Pak een plukje haar van onder de pluk die je naar achter hebt gebracht.
Stap 3: Vlecht dat plukje helemaal tot aan het eind.
Stap 4: Leg het gevlochten plukje over het hoofd.
Stap 5: Schuifspeldje!
Stap 6: Zet het plukje een beetje onder het haar vast.
Stap 7: Haal de clip los en fatsoeneer het haar een beetje tot het leuk zit en je het schuifspeldje niet meer ziet.
Stap 8: Final Result!!

Nu de waterfall twist:


Stap 1: pak een pluk aan de voorkant
Stap 2 t/m Stap 6: Doe een waterfall twist. Zie Filmpje van Cutegirls hairstyles die hier onder staat die kan het beter uitleggen dan ik.

Stap 7: Zet de twist vast met een schuifspeldje .
Stap 8: Final result!!

Filmpje:
Hij is wel in het engels maarja..
Ik hoop dat jullie het leuk vonden! XXX Brazzling Beauty, Anne Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten