vrijdag 14 december 2012

Nailart kerst

Hee het is binnenkort weer kerst dus ik dacht misschien is het leuk om een nailart te doen. Ik doe dit met stap voor stapfotos en een filmpje.

Lak je nagels met een rood lakje, ik gebruik NYC nagellak
in de kleur 240 Midtown, een prachtige kerstkleur.
Laat de nagellak goed opdrogen.


Daarna lak je de topjes van je nagels met een topcoat, ik gebruik
er eentje met glitters. Hij is van Paris Memories in de kleur 254.
Dan, als de topcoat nog nat is, doop je je nagel in een hoopje glitters.
Dit zijn gewoon simpele glittertjes in de kleur die je maar wilt,
ik gebruik zilveren van Pipoos.


Dan als laatste, als alles droog is, doe je nog een laagje
(glitter)topcoat eroverheen, en dan is dit het resultaat!


Dan hier mijn tutorial in filmpjesvorm:
 
Dit was mijn nailart voor de kerst,                                 
volg onze blog nog even rechts boven en abonneer op 
ons youtube kanaal!                                                     
xxx Brazzling Beauty, Yasmine                                 
                                                       
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten